zaterdag 4 mei 2013

Wibra (Indigo) Lipstick


Vandaag review ik voor de tweede keer een Wibra lipstick, 
deze keer van het merk 'Indigo'.



Deze lipsticks hebben geen naam, maar wel een cijfer.
Dat is dus al een verbetering sinds de vorige keer, toen stond er helemaal niks op.
Ik heb nummer 102.


Er waren meerdere kleuren, waaronder ook knalroze, maar omdat ik daar 
al redelijk veel van heb had ik besloten om deze peach kleurige mee te nemen.


Het is een zachte kleur, het lijkt een beetje een nude kleurtje.


Op de swatch op mijn hand lijkt 'ie wel weer een beetje oranje.


Lippen met lipbalsem.


Lippen met lipstick.

Je ziet dat deze lipstick wel de velletjes benadrukt, maar het is wel een subtiel kleurtje.
Ik vind het persoonlijk een hele mooie kleur, alleen jammer van de velletjes.
Verder voelt hij wel lekker zacht aan, een beetje als een lipbalsem.


Ik ben erg blij met deze lipstick!
Het is een subtiele kleur, echt iets voor mij.
En dat voor zo'n lage prijs! 

Deze Indigo lipstick is verkrijgbaar in alle filialen van de Wibra voor maar €1,- per stuk.

x Nina
















1 opmerking: