vrijdag 3 mei 2013

This Or That Tag

                                                             
Hoi!
Vandaag ga ik voor het eerst een tag doen, namelijk de 'This Or That Tag'.
Het is een tag waarbij je telkens uit twee dingen moet kiezen.




Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak: spijkerbroek, daar leef ik zowat in.
Lange mouwen of korte mouwen: liefst korte mouwen, maar Nederland kennende...
Jurken of rokken: Hmmm, ik denk jurkjes omdat ik daar meer van heb.
Streepjes of ruitjes: dan toch maar streepjes, omdat het overal bij past.
 Teenslippers of sandalen:  teenslippers, die lopen zo lekker.
Sjaals of hoedjes: hoedjes!
Oorknopjes of oorhangers:  knopjes, hangers doen pijn.
Kettingen of armbanden: kettingen, armbanden zitten soms zo vervelend.
 Hakken of platte schoenen:  platte schoen, i love sneakers!
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen: ik heb lang op paardrijden gezeten, maar ik denk dat cowboy laarzen mooier zijn.
Jasje of vest: uhhmm... vest.


Make-up

Blush of Bronzer: blush, ik gebruik geen bronzer.
Lipgloss of lipstick: lipstick, lipgloss plakt zo erg.
 Eyeliner of mascara: mascara.
 Foundation of concealer: concealer.
Neutraal of kleur: neutraal!
Kwasten of sponsjes: kwasten, ik gebruik geen sponsjes.
Lang of korte nagels: lange, op korte kun je geen nail-art maken.
Acryl of natuurlijk: natuurlijk.
Felgekleurd of donker: felgekleurd, ik hou van opvallende nagels.
Met nailart of zonder nailart: allebei.


Body

Parfum of Bodyspray: parfum.
 Lotion of body butter: eehhm.. lotion, lekker voor in de zomer.
Douchegel of zeep: zeep.
Lush of andere merken:  andere merken, want ik heb niks van Lush.




Haar

Krullend of stijl: Allebei!
Knot of paardenstaart: ook beide!
 Schuifspeldjes of clipjes: speldjes, daar kan ik tenminste mee overweg :)
Haarlak of gel: geen van beide.
 Lang of kort: lang.
Licht of donker: licht.
Lok of pony: lok.
Los of vast: los.

Dit was de tag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en je mag hem altijd overnemen!

x Nina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten