donderdag 2 mei 2013

MAX Lipsticks Deel 3


Al twee keer eerder schreef ik een review over de lipsticks van het merk MAX,
en steeds weer ben ik er tevreden over!
Dus deze twee mooie lipsticks móésten wel in mijn  mandje.

(Lees hier de eerste review,
en hier de tweede)



Links: 011 Purple Pink
Rechts: 012 Sheer Pink.


Swatch.
De kleur van Purple Pink is mat, terwijl Sheer Pink meer een glitter lipstick is.
Purple Pink heeft goede pigmentatie, over Sheer Pink kan je dat niet echt zeggen,
omdat het meer een doorzichtige lipstick is.


011 Purple Pink op mijn lippen.

Dit is de reden dat ik de lipsticks kocht.
Dit is een donkere knal roze kleur, die goed te combineren is.
Zeker een favoriet!


012 Sheer Pink op mijn lippen.

Zoals ik al verwachte, is dit een Barbie roze kleur met glitters.
Niet echt mijn ding, maar voor een keer vind ik het wel leuk.
Op je lippen staat het opzich wel mooi, maar ik word gewoon niet enthousiast van de kleur.


Ik ben erg blij met de kleur Purple Pink, ik vind hem echt prachtig!
Ik weet zeker dat ik nog meer ga kopen, dus bereid je maar vast voor!

Deze lipsticks zijn te koop bij de Action voor €0,89 per set.

x Nina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten