zondag 5 mei 2013

Wibra Oogschaduw Kwast



Ik las op een aantal beautyblogs al dat de Wibra kwasten had, en 
ze waren er allemaal enthousiast over.
Toen ik laatst even in de Wibra was, nam ik dan ook direct deze kwast mee.
Want hoe meer kwasten, hoe beter!
Toch..?



Ze hebben verschillende kwasten, dit is een oogschaduw kwast.


Het is een behoorlijk grote kwast, met ook redelijk lange kwast haartjes.
Ik vind het er goed uitzien, op een paar uitstekende haartjes na.


Verrassend: het is echt een heerlijk zachte kwast!
Ik heb hem nu een tijdje in gebruik, en ik merk dat ik hem het liefst gebruik in de crease
of als blendingkwast.



Ik ben zeer tevreden over deze kwast.
Hij is ontzettend zacht een werkt goed.
Er vallen heel soms wel wat haartjes uit, maar het is dan ook geen M.A.C. kwast ofzo.
Het is een absolute aanrader, hij zit zelfs in mijn everyday bakje!

Deze kwast en andere varianten zijn verkrijgbaar bij de Wibra voor €1,- per kwast.

x Nina









Geen opmerkingen:

Een reactie posten