donderdag 9 mei 2013

Fotoshoplog: Primark Rotterdam


Wat een fantastische winkel, de Primark!
Vorige week heb ik hem weer eens een bezoekje gebracht, deze keer in Rotterdam!
Kijk gauw mee naar de spullen die ik gekocht heb...



Zoals je ziet heb ik flink geshopt :D


Eerst de kleding: ik kocht deze geweldige Mickey Mouse trui!
Hij kostte maar 12 euro en zit erg lekker.
Het is niet echt helemaal een trui, meer een sweater.



Dan dit super leuke spijkerjasje.
Het is een soort cardigan, met een leuk spijker stofje.
Aan de onderkant kun je hem vast knopen.
Dit 'jasje' kostte 11 euro.


En deze super mooie legerjas.
Het is een zomerjas, in maat 38.
Hij is nog te groot, maar als ik hem los draag zit 'ie wel goed.
Hij was afgeprijsd van 27 euro naar 7 euro.
Geen geld dus!


Deze trui kreeg ik van mijn ouders.
Hij was afgeprijsd van 14 naar 5 euro en is in mijn lievelingskleur oranje.
Hij is behoorlijk groot en heel erg dik, geschikt voor de winters in Nederland dus!


En dit super gave short!
Ik zocht al eeuwen naar een Amerikaanse vlag short, de goedkoopsten die
ik kon vinden waren 25 euro.
En deze kostte maar 9 euro!
Hij komt nog van de kinderafdeling omdat die beter pastten.
De vrouwen maten waren veel te groot.
Soms heb ik nog 164/176 van de kinderen en soms heb ik 34/36 van de vrouwen.


En ik kocht dit short!
Het is een gebleekt short met ronde studs aan de voorkant.
Onder is 'ie gerafeld.
Ook dit short komt van de kinderafdeling en kostte ook 9 euro.




Nu de accessoires: als eerste dit setje.
Er zitten drie paar oorbellen in, normale knopje, ronde bolletjes en gouden snorretjes.
Ook zitten er vier paar ringen in, die je los van elkaar kunt dragen of bij elkaar.
Een hoed, een bril, een snor en een strikje.
Dit setje kostte 3 euro.



En dit leuke setje armbandjes van de kinderafdeling.
Het zijn vier felgekleurde armbandjes, doodhoofdjes, gouden bolletjes, gekleurde
bolletjes en kruisjes.
Dit setje kostte 2,50 euro.


Ook kocht ik deze blush brush.
Ik had er al veel over gehoord en was erg benieuwd.
Zelf had ik ook nog een kwast nodig voor mij blush.
Deze kwast kostte 2 euro en binnenkort komt er een review online.


En als laatste kocht ik dit kettinkje voor 2 euro.
Eerst dacht ik dat het een armband was, maar dat maakt niet uit.
Met witte letters stat er 'love' behalve bij de 'o', die heeft een bloemenprint.



Als laatste een foto van de kinderafdeling die ik zelf maakte.
Hier kun je goed zien hoe een rommel het is daar, en hoe mensen er  met de kleding om gaan,
VRESELIJK!


Verder is het zeker een aanrader, deze winkel.
Je kunt er goed shoppen voor kleine prijzen.
Helaas worden de mensen die het maken niet goed behandeld.
Tot morgen!

x Nina









Geen opmerkingen:

Een reactie posten