woensdag 8 mei 2013

Plus Originails Nagellakjes


Plus heeft een hele leuke actie: bij elke 10 euro aan boodschappen krijg je een spaarzegel.
Bij elke 4 zegels die je gespaard hebt, krijg je een gratis Originails nagellakje!
Het is weer een nieuwe soort nail art, je werkt met een soort pennetje.



In totaal heb ik drie kleuren gespaard: Pink Glitter, Minty Green en Lovely Red.


Als je de dop eraf haalt, zie je dit.


Als je het dopje dat dáár weer boven op zit eraf haalt, zie je het pennetje.
Het vreemde dopje dat je aan de rechterkant ziet staan, zorgt ervoor dat de 
nagellak niet uitdroogt.


Het pennetje.


Als je de grote dop eraf draait, heb je een normaal kwastje.


Daarmee lak je dus gewoon je nagels :)


Met het pennetje kun je heel erg makkelijk iets op je nagels schrijven of tekenen.


En dit is het geworden, niet echt mooi, haha.


De mintgroene lak dekt totáál niet.
Niet dat ik dat verwachtte ofzo.


Ook krijg je bij alle lakjes een velletje nagelstickers.


Hier heb ik een dolfijntje op.


Deze lakjes zijn dus verkrijgbaar bij de plus.
Ik vind het een super leuk idee, en je kunt er talloze unieke creaties mee maken.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, tot morgen!

x Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten