vrijdag 10 mei 2013

Primark Blush Brush


Zoals jullie gisteren konden zien in mijn Primark shoplog, kocht ik er een blush brush.
Ik had er al veel over gelezen, en werd erg nieuwsgierig!
Kijk gauw mee..



Primark heeft een soort 'eigen' beauty merk: Primark Beauty.
Er waren nog meer kwasten, en ook beautyproducten.
Deze kwast kostte maar 2 euro!


Ook zit er nog een handig hoesje bij, ik denk dat het ook handig is voor vakantie.
Dan stop je hem in je toilettas, maar dat is niet al te best voor de haartjes.
Dit is de oplossing!



Het handvat zit er simpel maar mooi uit.
Het is mat zwart met een (goedkoop ogende) zilveren bovenkant.


De haartjes hebben een heel mooi ombre effect.


De haartjes steken niet uit, wat een goed teken is.


Verder is de kwast super zacht!
Het is een heel erg fijne kwast om mee te werken.


Hij pakt de blush goed op en brengt mooi aan.


Ik ben echt fan van deze kwast!
Hij is zacht, betaalbaar en goed in gebruik.
Ik vind het zeker een aanrader.

x Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten