donderdag 11 april 2013

Subtiele Lente Look


Hoi! Vandaag heb ik een lente look voor jullie!
Dit is een draagbare look, dus een naturelle look met een beetje kleur .

NODIG:


*Licht groene oogschaduw
*Gele oogschaduw
*Beige oogschaduw
*Oogschaduw kwast
*Mascara



Stap 1.   Breng de beige oogschaduw over het hele bewegend ooglid aan.
Ik gebruik hier een oogschaduw van de Action, bekijk hier de review .




Stap 2.     Breng de lichtgroene kleur in je crease aan.
Blend het daarna.
Ik gebruik hier een groene kleur uit een Catrice palette, lees HIER de review.




Stap 3.        Breng daarna een gele kleur aan onder je oog.
Breng daarna mascara aan.
Ik gebruik hier een oude Catrice mono, 010 Sunny, We Love You.

Dit is dan mijn subtiele lente look!
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

x Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten