vrijdag 12 april 2013

Mijn Favoriete Beautyblogs


Zelf ben ik begonnen met beauty bloggen doordat ik het bij anderen zag.
Omdat het me ook erg leuk leek, ben ik van start gegaan.
Maar wie zijn nou eigenlijk mijn voorbeelden?


Mijn nummer één favoriet: Teskuh.nl
Teske is nog niet zo oud en schrijft daarom ook over dingen waar wij jongere meiden wat aan hebben.
Van goedkope make-up producten van Primark en Essence, tot M.A.C. en Urban Decay.
Teske is verder ook iemand die super leuke filmpjes plaatst op verschillende kanalen, namelijk:


Ook Vera Camilla is een super leuke meisje.
Ook zij schrijft van budget naar duur, en heeft leuke filmpjes die te zien zijn op dit kanaal:


En Serena van Beautylab.nl vind ik ook erg leuk.
Niet al haar artikelen en filmpjes spreken me aan, maar degenen die ik wel leuk vind,
zijn dan ook echt leuk!
Youtube kanaal: Beautylab


En, natuurlijk, Beautygloss.nl !
Mascha is echt een FANTASTISCHE beautyblogster!
Ze blogt voor alle leeftijden, en ze plaatst echt superleuke artikeltjes op haar site.
Ook haar Youtube kanaal is errug leuk.


Ook ben ik grote fan van Diana van D-is-for-dazzle.
Ze is 18 jaar, beetje zoals Teske.
Helaas plaatst ze niet elke dag een artikel, omdat ze in het examenjaar zit.
Wel maakt ze toffe filmpjes en plaatst ze leuke artikelen.

x Nina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten