zaterdag 13 april 2013

Lente nagellak tips


 Om alvast een beetje in de lente stemming te komen, laat ik jullie vandaag mijn favoriete lente nagellak zien!



Om te beginnen, de mooie lichtroze kleur van Miss Sporty.
Helaas hebben deze nagellakken geen namen, maar wel nummers.
Dit is nummer 370.

En dit is de swatch!
Lekker vrolijk kleurtje toch?
En hij dekt prima na 2 laagjes, en om het iets op te pimpen, kan je ook nog doorzichtige glitter nagellak toevoegen.



Dan nu deze peach kleur van Catrice!




820 Pimp My Shrimp,
(oude versie, je hebt namelijk ook precies dezelfde alleen dan met een ander kwastje).


En dit is de swatch!
Het is echt een prachtige peach kleur, heel erg mooi voor de lente én zomer.
Dit is echt een aanraders, hij dekt heel goed met 2 laagjes.

(Aan de bovenkant heb ik niet zo goed gelakt, sorry daarvoor!)


En natuurlijk: een mint kleurtje!
Deze is van NYC.


253 Mint Macaroon.


En de swatch!
Het is écht een heel erg mooie mint groen kleur, die prachtig dekt met 2 laagjes.
(Sorry voor mijn debiele vinger :)


Links: Miss Sporty  prijs per potje €1,99
Midden: Catrice  prijs per potje €2,99
Rechts:  NYC prijs per potje €2,99

Welke nagellak dragen jullie met mooi weer?
x Nina




2 opmerkingen:

  1. Heei, die paste groene kleur heb ik ook! Echt een heel erg mooi kleurtje. De ooglook van het Nude Pallet staat op mijn blog hoor.

    x

    BeantwoordenVerwijderen