zondag 14 april 2013

Max Galaxy Nagellak


Galaxy, een print die hélemaal in is.
Ook op je nagels.
Laatst spotte ik deze galaxy achtige nagellakjes bij de Action.

Dit zijn de kleuren van dichtbij.
Het zijn een beetje metalic kleurtjes, bomvol glitters.


De paarse kleur:   207 Purple Sky
De blauwe kleur:       86 Broadway Blue



Na een laagje dacht ik echt: 'Waarom heb ik dit gekocht?!'.
Na twee laagjes is hij al beter, zoals je hier kunt zien.
Het is echt een diep paarse kleur, met mooie glitters.



Als eerst: sorry voor alle knoei foutjes!

Ook bij deze kleur dacht ik na een laagje, wat een flut kwaliteit.
Maar ook deze bewijst zichzelf met twee laagjes.
Ik denk dat als je ze over elkaar draagt, door met een sponsje de ene op de andere kleur de dippen, je een prachtig galaxy effect krijgt.
Als jullie het leuk vinden, wil ik er wel een artikeltje over maken.


Dit zijn erg leuke kleurtjes, maar niet die je dagelijks zou dragen.
Voor de prijs is het goede kwaliteit en zou ik ze ook zeker niet laten liggen!

Deze lakjes worden per stuk verkocht voor €0,49.
Ze zijn te koop bij de Action.

x Nina 


2 opmerkingen: