maandag 15 april 2013

Mijn 5 Favoriete Kledingstukken Op Het Moment


Vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete kledingstukken zien.
Lees snel verder voor een kijkje in mijn kledingkast!

 

Als eerste ben ik helemaal gék op deze trui!
Er waren verschillende kleuren, maar ik dacht: 'ik heb nog geen groene trui, dus laat ik eens gek doen!'
Deze trui heeft een ombre effect, het loopt van licht naar donker groen.
Het is een heerlijk warme trui en zit ook lekker groot.


Deze trui komt van de Clockhouse lijn, van de C&A.
Hij kost €12,-.


En deze blouse, wauw.
Hij heeft verschillende kleurtjes, die echt geschikt zijn voor de lente.
Ik draag hem meestal met een lichtblauw shirt, erg vrolijk.


Deze blouse komt ook van de Clockhouse lijn, van de C&A.
Deze kostte €9,-.


En deze blouse vind ik ook zo geweldig!
Je kan hem vrijwel bij alles aantrekken, wat erg handig is als je weinig tijd hebt.
Het heeft een kruisjes patroon, waar ik echt dol op ben.
Kruisjesring, oorbellen, kettingen, broeken, jurkjes..


Deze komt van de Divided lijn van de H&M.
Hij kost €14,95 en kun je hier bestellen.


En deze mintgroene broek is echt fantastisch!
Het is de perfecte lente kleur en valt ook met bij bijna alles te combineren.


Deze broek komt ook van de H&M en komt van de kinderafdeling.
(Dat komt omdat ik maat 176 en 34/36 heb)
Hij kost maar €14,95 en is hier te bestellen.



En deze broek vind ik ook geweldig.
Het is een mooie paarse broek met een soort patroontje.
Het is een lekker zittende skinny jeans, vind ik ook geweldig.


Deze broek komt van het merk Criminal Pamage en is te koop bij Ursula.
Ik weet verder niet zoveel over de winkel, sorry daarvoor.
Hij kostte €50,- maar ik heb hem voor €10,- gekocht :)

Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Zet in de reacties wat jou favoriete kledingstuk is.

x Nina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten