woensdag 10 april 2013

Essence Floral Grunge Blush


Weten jullie nog dat ik jullie laatst vertelde over de nieuwe Limited Editions van Essence en Catrice?
Toen ik deze week de Kruidvat binnen liep, lagen ze er al!
De Limited Edition van Catrice sprak me niet zo aan, maar die van Essence is prachtig!
Toen ik deze blush zag, viel ik als een blok voor hem.


En dit is hem dan!
Het is een Limited Edition, 
dus als je deze blush ook graag wilt hebben, moet je snel naar de Kruidvat rennen!


De collectie heeft maar 1 blush, 01 BE FLOWERFUL.
Elk doosje bevat 5 gram, waar je dus lang mee vooruit kunt!



Zoals je al ziet is het een kruising tussen roze en peach.



 En dat is dus erg vreemd als je deze foto's vergelijkt: van héél dichtbij is hij toch echt peach, maar iets meer naar achteren en je ziet roze!


Swatch op mijn hand.


Zo ziet de blush eruit op mijn wang, waar hij toch echt wel roze uitstraalt.
(Negeer A.U.B. mijn lelijke gezicht)


Ik ben echt DOL op deze blush.
Het is, zoals je hierboven al zag, een soort van kruising.
Er is alleen één minpuntje: hij is best korrelig.
Maar de kleur is echt de moeite waard.

Deze blush is verkrijgbaar bij alle Kruidvat filialen en sommige Trekpleister filialen.
De blush kost €2,59.

x Nina






1 opmerking: