dinsdag 23 april 2013

Stash Flash Essence


Het leek me leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal van Essence heb.
Ik ga ook nog een stash flash van Catrice maken.
Er zijn wel een aantal Limited Edition producten, en producten die uit het 
assortiment zijn, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Dit zijn nog vier lakjes van de oude collectie.
De namen weet ik helaas niet meer.


Dit zijn twee mono oogschaduws.
De linker is nog verkrijgbaar, de rechter is uit het assortiment.


Dit zijn twee lakjes die óók uit het assortiment zijn gegaan.



Dit zijn twee hele oude oogschaduws.
Ik bewaar ze omdat het mijn 'kinder make-up' is,
wat betekent dat het een soort eerste make-up van mij is.


Deze is nog wel overal te koop, het normale oogschaduw kwastje.


Mijn favoriete mascara: de all eyes on me multi effect mascara.
Deze en een waterproof versie zijn nog steeds verkrijgbaar.


En deze prachtige lipstick zit ook in mijn collectie!
De review lees je hier.


Weer een product wat het assortiment heeft verlaten, helaas.
Dit is een dubbele nagellak, erg handig op vakantie.


En een lipbalm!
Hierover volgt nog een review.



En dit zijn de producten van de Limited Edition.
Hierover schrijf ik verder geen review, alleen over de blush heb ik geschreven.

Dit was mijn stash flash, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

x Nina


3 opmerkingen:

  1. Super leuk artikel ! Wil je een keer je hele make up stash laten zien in een artikel / filmpje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :) Misschien wel, ik maak alleen liever geen filmpjes, vind ik een beetje eng en ik heb liever mijn hoofd niet op internet haha ;)

      Verwijderen
    2. Ahah snap ik, maar je hoeft ook niet perse in beeld te komen haha.
      x

      Verwijderen