woensdag 24 april 2013

Before I Die


Vandaag ga ik jullie een aantal dingen laten zien die ik graag nog voor mijn dood wil doen.
Het is een soort Tag, dus als je hem wilt 'overnemen' zou dat heel leuk zijn!



Zo'n aquarium lijkt me zo ontzettend vet, een nachtje daar doorbrengen sla ik dan ook niet af!


Het zal wel nooit gebeuren, maar penguins zijn zoo schattig!


Goede doelen zal ik altijd blijven steunen.
En ik hoop dat de wereld ooit eerlijk verdeeld is en geen oorlog meer kent,
maar dat zal wel niet gebeuren :(


Ik ben er al eens geweest, maar o my wat is het een geweldige stad!
Het is echt mijn lievelingsstad geworden, en wil heel graag weer terug!


Ik zou het echt superleuk vinden om op vakantie te gaan met mijn BFF,
dat wordt echt fantastisch!


Iedereen zegt dat het lekker is, maar zelf heb ik het nog nooit gehad.
Ben benieuwd!


Ik vind de wereld te gek!
Buiten alle oorlog en haat en ziektes en armoede en....
Maar ik ga later zeker heel erg veel vliegen en reizen.


Volgens mij droomt elk meisje hier wel van?

Dit was het eerst wel :)
Wat wil jij nog graag doen in je leven?

x Nina









2 opmerkingen:

  1. Super leuk artikel. Ik ga ook zo'n artikel maken. Dan zie je wat ik allemaal wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen