donderdag 25 april 2013

So Me Eye Roll-On


Vandaag een ander soort review, namelijk van twee oog rollers.
Het lijkt moeilijk te reviewen, maar ik ga het proberen!
Er waren twee soorten, en ik nam ze beide mee.



Links: Verfrissende oog roller met cafeïne en vitamine B5.
Rechts: Verfrissende oog roller met citrus extract en concealer. 



De tekst op de achterkant.


Links: Verfrissende oog roller met cafeïne en vitamine B5.
Rechts: Verfrissende oog roller met citrus extract en concealer.


Zo ziet de oog roller er van 'binnen' uit.
De groene oog roller is heel makkelijk voor gebruik.
Je rolt hem gewoon langs de onderkant van je oog en je dept hem er een beetje in.
Daarna voelen je ogen een stuk frisser!


Bij de concealer oog roller heb ik foto's gemaakt.
Eerst rol je hem langs je oog.


Daarna dep je hem voor een goede dekking.

Ik heb geen voor en na foto, omdat ik die in de ochtend maakte en ze veel te donker waren.


Ik gebruik deze oog rollers elke dag, omdat ik ze ontzettend fijn vind!
Ik gebruik meestal eerst de groene, want als ik die als laatste zou doen zou de concealer gaan vlekken.
De concealer geeft een redelijke dekking, een normale concealer doet het beter.

De oog rollers  zijn per stuk verkrijgbaar in alle filialen van de Action en kosten
per stuk €1,19.

x Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten