vrijdag 26 april 2013

MAX Nagelstickers


Al eerder zag ik op verschillende site's de nagelstickers van de Action voorbij komen,
en zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op budget make-up, 
dus ben ik ze gelijk gaan testen!
Er zijn verschillende soorten, ik nam deze gestippelde mee.



Er zitten 14 stickers in, in 7 verschillende maten.


De eerste stap is dat je alle nagellak van je nagels haalt.
Daarna zoek je de juiste maat bij elke nagel.


Daarna plak je de sticker op je nagel.


Dat ziet er dan zo uit :)


De overige sticker vouw je om je nagel.


De overige sticker vijl je er daarna af.



Dit is dan het eindresultaat!
Je ziet van dichtbij een aantal kreukels zitten, maar van ver af valt dat 
absoluut niet op.
Het werken met de stickers vond ik verder niet zo'n probleem.


Ik ben wel tevreden over deze stickers.
Ze blijven ongeveer 2 tot 3 dagen goed zitten en zien er leuk uit.
Ik heb er echt heel erg veel complimentjes over gehad!
Ik ga ze zeker opnieuw kopen.

Deze nagelstickers worden per set verkocht voor €0,59.

x Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten