zaterdag 27 april 2013

Koningsdag/Koninginnedag look


Het is al weer bijna Koninginnedag/Koningsdag!
Volgens mij is het nu de laatste keer Koninginnedag, niemand kan het met zekerheid zeggen.

Vandaag heb ik een gewaagde look voor Koninginnedag,
ik hoop dat jullie hem leuk vinden!



Als eerste maak je je hele bewegend ooglid oranje.


Daarna breng je in de hoek een donker bruine kleur aan.


Onder mijn oog maakte ik de Nederlandse vlag,
Eerst zette ik met een blauw oogpotlood een streepje, 
daarna met een witte oogschaduw en daarna met een lipstick een rood streepje.
Dat doe ik met een lipstick omdat ik geen rode oogschaduw of rood oogpotlood heb.


Daarna breng ik nog een laagje mascara aan.


Als allerlaatste heb ik mijn lippen een oranje achtig kleurtje gegeven.


En dit is de uiteindelijke look!
Ik hoop dat jullie het een mooie look vinden, bedankt voor het lezen!

x Nina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten