maandag 22 april 2013

Max basecoat


Omdat ik van een aantal kanten hoorde dat het niet zonder risico's is om je nagels zonder base coat te lakken, heb ik er een gekocht.
Een goedkope natuurlijk ;),
van het Action merk MAX.



Calcium treat is een base coat waaraan calcium gel is toegevoegd.
Het beschermt de nagels en helpt het afschilferen van nagels voorkomen.
Verwijderen gebruik aceton of nagellak remover.



Ze zeggen dat als je je nagels zonder base coat lakt, er een kans bestaat dat je nagels gaan verkleuren.
Vooral als je donkere kleuren draagt.


Zonder base coat.


Met base coat.

Je ziet dat je nagels er heel erg mooi van gaan glanzen, dus je zou het ook zo kunnen laten.


Ik ben er erg tevreden over.
Het is een simpel product, maar het werkt erg fijn.
Wat ik ook erg verrassend vond, was dat deze base coat binnen 3 seconden droog was!
En dat meen ik!

Deze base coat is te koop bij de Action, voor €0,59 per base coat.

x Nina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten