vrijdag 5 april 2013

Pupa 'Miss Butterfly'


Een tijdje terug kreeg ik dit mooie palette van een vriendin van mijn moeder.
Behalve dat het een prachtige verpakking heeft (wel onhandig), is de binnenkant ook heel mooi.




Zoals je ziet is dit een heel mooi naturel palette, precies waar ik dol op ben!
Dit 'Miss Butterfly' palette bevat 2 oogschaduws en 2 lipglossjes.


Het palette dat ik heb, is volgens mij nummer 4.

Swatch zonder flits.


Swatch met flits.


Dit is de look die ik met het palette maakte.
Lees verder voor uitleg.

*Deze look kun je overigens ook zonder dit palette maken, je zoekt gewoon soort gelijke kleuren in je stash.


Stap 1.  Je neemt een licht bruine klein, die je op heel het bewegend ooglid aanbrengt.


Stap 2.  Breng een donker bruine kleur in je crease aan.



Stap 3.  Breng de licht bruine kleur nu onder je oog aan, op de waterlijn.
Wat ik heb gedaan, is ook aan het 'einde' van je oog nog met een blauw oogpotlood nog even een streepje zetten.

Stap 4.   Breng de bruine lipgloss aan.
Je ziet wel dat je lippen zelf niet bruin worden, maar het vooral glitters zijn.

Nu is de look af!


Ik weet niet precies waar je deze paletten kunt kopen, maar via de site ( http://www.pupa.nl/ ) kun je al hun verkooppunten vinden.

De 'Miss Butterfly' paletten kosten €10,12 per stuk.

x Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten