zaterdag 6 april 2013

Mijn favoriete muziek op dit moment


Hoi allemaal!
Vandaag ga ik vertellen wat mijn favoriete nummers op dit moment zijn.






Taylor Swift - 22


Ik weet niet echt waarom ik dit nou zo'n fantastisch 
nummer vind, misschien omdat het vrolijk is?

De clip vind ik ook leuk bedacht.





One Direction - She's Not Afraid


Misschien weten jullie het niet, maar ik ben fan van 1D. Het is niet zo dat ik ze aanbid, of ga gillen als ze ergens op een scherm voorbij komen.
Maar de muziek die ze maken vind ik wel super vet!

Dat komt omdat ze vaak iets zingen wat een vrolijke melodie heeft en de tekst vind ik ook leuk.





One Direction - Nobody Compears


Heeft dit uitleg nodig? ;)













One Direction - Back For You

Ook dit nummer bevalt me :)










One Direction - Forever Young


Sorry voor al die songs van 1D.










One Direction - Irresistible


Dit was de laatste van One Direction :)











Carly Rae Jepsen - Just A Step Away

Oké, dit is echt zo'n mooi nummer!












Carly Rae Jepsen - Tiny Little Bows


Ook weer zo'n 'swing nummer'.













Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You

Geen idee waarom. Maar mooi.











Sharon Doorson - High On Your Love

Weer een nummer van deze rock chick :)
Een gloednieuw nummer, en ook erg leuk voor een feestje!











Sharon Doorson - Fail In Love

Misschien kennen jullie haar nog van 'The Voice Of Holland' volgens mij uit het jaar 2012.
Echt een dame met veel pit en goede songs!

*Ze heeft bij dit nummer ook een clip, maar die kon ik er niet op krijgen*






Dit was het wel zo ongeveer!
Best veel nummers, maar dit zijn dan ook echt degenen die ik op repeat heb staan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, plaats een reactie van jou favoriete nummer(s)!

x Nina




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten