donderdag 4 april 2013

Catrice 'Jungle' look


Hoi allemaal!
Hier is de look die ik maakte met het Catrice palette dat je al eerder zag!
(Lees HIER de review)
Je kunt deze look ook met een soort gelijke oogschaduws maken natuurlijk!



Om te beginnen, ik heb 3 kleuren gebruikt.
Alleen de paarse had ik niet nodig.


Stap 1.   Breng een lichtgroene kleur op het hele bewegend ooglid aan.


Stap 2.  Breng daarna vanaf het begin van je oog tot het einde van je oog, boven de lichtgroene kleur, een donker groene kleur aan.

Stap 3.   Breng een gouden oogschaduw aan onder het oog, ongeveer op je waterlijn.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een oogpotloodje aan brengen.

En als laatste nog wat mascara en als je wilt eyeliner.
(Ik kan niet echt eyeliner opbrengen, vandaar dat ik die niet bij deze look heb gedaan)

En dan is dit mijn 'Jungle' look!
Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

x Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten