woensdag 15 mei 2013

Tag About Myself


Hoi allemaal!
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, namelijk de 'Tag About Myself'.
Deze heb ik overgenomen van een ander meisje, Willemijn.



1: Wat is je lievelingsdier? Een koe!
2. Wat is je naam? Nina
3. Heb je een bijnaam? Nien, Nientje
4. Wat is je lievelingskleur? Oranje!
5. Ben je van iemand fan? Van One Direction, zoals jullie misschien al weten :)
6. Wat is je favorieten liedje? Ehm..erg moeilijk... op dit moment Selena Gomez- Come & Get It


7. Wat is je lievelings eten? Alles, maar het liefst vegetarisch.

8. Wat is lievelings restaurant? Die heb ik niet :(
9. Wat is lievelingsvak? Ik denk Aardrijkskunde, omdat ik het erg interessant vind. En talen vind ik leuk.
10. Ben je afgestudeerd in de middelbare school? Nee, ik zit pas in de eerste klas.
11. Ga je graag naar school? Soms, hangt van de dag af.
12. Ben je ooit in een ander land geweest? Heel vaak, Frankrijk, Engeland, Italië  Portugal, Griekenland, Polen, Turkije en nog meer.
13. Wat zijn je favorieten winkels voor kleding? Primark, H&M en C&A.



14. Wat draag je liever, een broek of een rok? Ik draag het liefst een broek.
15. Wat zijn je favorieten winkels voor make up? Kruidvat is mijn favoriet, het gaat van budget naar duurder, ze hebben bijna alles.

16. Wat is je favoriete Youtuber? Ik heb er meer, Fun, Teske De Schepper, Vera Camilla, Mascha van Beautygloss, Serena van Beautylab en nog véél meer!
17. Hoe noem je later je kinderen? Geen idee!



18. Waar spaar je voor? Primark, want in de zomervakantie ga ik daar weer heen.
19. Wat voor mobiel heb je? Een Sony Ericsson.
20. Heb je een bijbaantje? Nee, al zou ik het wel leuk vinden denk ik.
21. Hoe zie je je blog over 1 jaar? Ik hoop dat er meer mensen geïnteresseerd raken en vaak komen kijken!

Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

x Nina



7 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    Wil je een keer op mijn blog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :)
      Natuurlijk wil ik kijken, ik ben benieuwd!

      Verwijderen
  2. Super leuk dat je hem hebt overgenomen, hij is leuk! Hoeveel bezoekers heb je eigenlijk per dag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :)
      Poeh, ik heb géén idee!

      Verwijderen
    2. 40 denk ik, maar ik kijk zelf ongeveer 10 keer per dag haha

      Verwijderen
    3. Dat had ik ook eerst op blogspot, dat is heel eritant, haha. Als je op wordpress op je eigen blog kijkt rekent hij dat niet mee. Ook kan je zien hoeveel verschillende personen op je blog kijken, en natuurlijk het totaal. x

      Verwijderen