vrijdag 17 mei 2013

Mijn Favoriete Games Op De Ipad



Hoi, vandaag laat ik jullie mijn favoriete apps op de Ipad zien!
Zelf heb ik er geen een, maar deel ik er een met ons gezin.


Ik heb een eigen mapje, met alle apps erin die ik gebruik.
(Ik gebruik soms foto's van internet, omdat er iets fout is gegaan met de foto's, sorry!)



De bedoeling is dat je in een boom allemaal soorten huisjes bouwt met dieren.
Het is een super tof spel, je kunt er allerlei dieren inzetten, zelfs een sneeuwman, een hond, een papegaai...

Naam app: Dream Pethouse
Kosten: Gratis








Dit is een app waarmee je gemakkelijk collage's kan maken en versturen.
Je kiest een achtergrond, en daarna haal je foto's uit je albums of van internet.
Je kunt ze bijknippen voor een leuker effect, en een tekst erbij zetten.
Als laatste kan je er ook nog een soort sticker's bij doen, die heb ik niet op de foto gezet.

Naam app: Piccollage
Kosten: Gratis




Met de folder.nl app kun je de folders gemakkelijk via je Ipad of tablet digitaal bekijken.
Bij ons komen de folders meestal laat, dus bekijk ik ze graag alvast op de Ipad.

Naam app: Folder.nl
Kosten: Gratis




Wie ben ik? is gewoon het spel dat we kennen.
Je speelt dan nu tegen je tablet/Ipad!
Je krijgt vragen en je kunt vragen stellen, daardoor kom je erachter wie wie heeft!

Naam app: Wie ben ik?
Kosten: Gratis



Temple run 2 kennen veel van jullie vast wel.
Je poppetje rent, en jij bestuurt hem en probeert te ontsnappen aan een soort apen.

Naam app: Temple Run 2
Kosten: Gratis




Subway Surfers kennen jullie vast ook wel.
Het is net zoiets als Temple Run, alleen dan spring je over treinen heen.
Ook maken ze een wereldreis, deze maand zijn we in Tokio.

Naam app: Subway Surfers
Kosten: Gratis



Weer zo'n zelfde soort spelletje: een gestoorde oude oma rent weg uit een tehuis,
en komt op een soort snelweg, waarbij je weer over obstakels moet springen.

Naam app: Angry Gran Run
Kosten: Gratis



Zoo schattig: Hugo Troll Race!
Je racet samen met een trool over een soort spoorbaan op een soort karretje.
Je ontwijkt obstakels, en scoort zo veel mogelijk muntjes.

Naam app: Hugo Troll Race
Kosten: Gratis




Dit is ook een tof spel: je ontwerpt mode!
Je krijgt opdrachten en je mag zelf bedenken.

Naam app: Fashion Star Boutique
Kosten: Gratis





De Sims Freeplay!
Een geweldige app, vooral voor fans van de Sims.
Het is moeilijk uit te leggen, het is wel mijn favoriete app, ik speel hem elke dag!

Naam app: The Sims Freeplay
Kosten: GRATIS!



Deze kent ook iedereen wel: Candy Crush!
Het is een spel met doelen die je moet behalen, door snoepjes te schuiven.

Naam app: Candy Crush Saga
Kosten: Gratis

Dit zijn alle apps die in mijn mapje staan!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

x Nina

*Wat is jullie favoriete app?*





2 opmerkingen:

  1. Heei, super leuk arikel! Ik heb de af folders.nl ook gedownload op mijn Ipad. Mijn favorieten app is Twitter en Youtube, maar als het een spel moest zijn is het Temple run 2.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :)

      Bij mij wil Temple Run 2 de laatste tijd niet meer openen :(

      Verwijderen