dinsdag 30 april 2013

Mijn Every Day Bakje


Vandaag laat ik jullie de make-up zien die ik dagelijks gebruik.
De oogschaduws gebruik ik niet elke dag, maar ik gebruik ze vaak.



Dit zijn mijn twee favoriete mascara's.
Voor veel volume gebruik ik de Essence Multi-Effect Mascara.
Voor natuurlijke rustige wimpers gebruik ik een mascara van Max, die echt maar één euro kost!





Dit Hema oogpotlood gebruik ik graag onder mijn ogen, zodat ze wat groter lijken.
Hij is in nummer 25.


Mijn favoriete oogschaduw kwast is die van Essence.
Hij brengt heel erg fijn aan.


Deze hebben jullie al vaker voorbij zien komen,
namelijk een mooie neon roze lipstick van Essence.
Op je lippen is het een heel subtiel glittertje, dus draag ik hem graag elke dag.




Dit zijn twee oogschaduws die ik vaak gebruik.
Links zie je een licht bruine kleur van MAX, het make-up merk van de Action.
De andere lichtbeige kleur is van Essence.
Het is een matte kleur, en is heel erg geschikt om op het bewegend ooglid
als basis aan te brengen.
De Essence oogschaduw heet 22 Blockbuster, de Action oogschaduw heeft geen naam. 


En deze prachtige Essence Floral Grunge Blush, waar ik echt dol op ben!
Het is een knalroze/peach achtige tint, heel erg mooi.

Dit is mijn Every Day make-up!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien,
als jullie ergens nog een review van willen zien, laat het me weten!
P.S. Fijne Koningsdag/Koninginnedag iedereen!
x Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten