maandag 29 april 2013

Max Stempelset



De Action heeft nu ook een stempelset voor je nagels, waar ik erg benieuwd  naar was.
Bij ons was geen keuze, dus nam ik deze mee.



Op de achterkant staat een uitleg inclusief afbeeldingen.
De inhoud is erg simpel, een plaatje met figuurtjes, een stempel, een flut nagellakje en een
'schraper' om de overtollige nagellak te verwijderen.


Stap 1. Breng een laag van je eigen nagellak aan op je nagel.


Stap 2. Strijk de bijgeleverde nagellak op de stempelplaat.
Ik heb een andere lak van Max gebruikt, omdat dat mini nagellakjes niks voorstelt.


Stap 3. Verwijder het overtollige nagellak met de strijker.


Maar zoals je misschien wel ziet, gaat dat niet echt makkelijk.
Ik heb werkelijk géén idee hoe je dat moet doen!


Stap 4. Druk de stempel op de stempelplaat.
Gebruik een rollende beweging om het design op de stempel te krijgen.


Het is bij mij echt heel erg mislukt, haha.


Stap 5. Breng met de stempel het design op je nagel aan.
Voor beter resultaat, de stempel lichtjes rollen.


Het resultaat: het is verschrikkelijk!
Ik heb geen idee waar dit op moet lijken, maar ik vind her verschrikkelijk!
Ik vind het absoluut géén aanrader, zelfs niet voor de kleine prijs.

Dit stempelsetje is te koop bij de Action voor €1,- per set.

x Nina



2 opmerkingen:

  1. Heei, ik heb ook van die stempels, en had ook dat resultaat. Heb je het plasticje er wel af gehaald, haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat heb ik gedaan! :)
      Het is gewoon geen goed product :)

      Verwijderen