vrijdag 29 maart 2013

Max (action) oogschaduw


Laatst kocht ik twee oogschaduws van het merk Max, dat is het make-up merk van de Action. Het is super goedkoop, maar hoe is de kwaliteit?
Helaas hebben ze geen namen, dus die heb ik zelf maar even bedacht.






Deze noem ik 'Medium Brown' omdat ze volgens mij nog een donkerdere kleur verkopen.















Hier kun je heel goed de kleur zien.
Ook hebben ze de naam van het merk in de oogschaduw gezet.
Zelf zeggen ze dat het matte oogschaduws zijn, maar ze bevatten toch echt glitters!






Bij deze swatch zie je heel duidelijk de glitters zitten, maar dat vind ik juist wel mooi.







Dit is de andere kleur die ik mee nam.
Dit is een wat lichtere kleur, daarom noem ik deze 'Light Beige'.



Ook deze oogschaduw bevat glitters, alleen dan een andere soort.
Bij de kleur 'Medium Brown' zaten de glitters dicht op elkaar.
Bij deze kleur zitten ze juist wat meer verspreid.
Ook vind ik dat dit meer een soort 'sprookjes glitters' zijn, omdat ze een beetje op sterretjes lijken.





Ook bij deze swatch zie je weer die mooie glitters zitten.














Ik denk dat dit wel echt aanraders zijn, omdat ze lekker budget zijn en je er een mooie alledaagse look mee kunt maken.
Dit zijn niet de enige kleuren die ze hebben, ze hebben ook nog iets uitbundigere kleuren zoals paars en blauw.

De oogschaduws kosten €0,60 cent per stuk en zijn in bijna alle filialen van de Action verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten