zaterdag 30 maart 2013

Essence lipstick


Ik zocht al een tijdje een soort doorzichtige lipstick met glittertjes.
Zelf ben ik niet iemand die snel 12 euro aan een simpele lipstick uitgeeft, dus Maybelline kon ik van het lijstje afhalen.
Toen zag ik zo'n soort bij Catrice, maar 5 euro gaat voor mij nog te ver omdat ik toch amper iets op mijn lippen draag.
Eigenlijk had ik het al een beetje opgegeven tot ik op de site van Essence zo'n lipstick zag!
Ik was gelijk verliefd.



Het is nummer 65 genaamd 'Glow Neon Glow!'
Op het stickertje zie je de kleur al een beetje, met veel glitters!


Wat ik altijd zo grappig vind bij make-up producten, is dat er meestal bij staat waar het product gemaakt is.
Deze lipstick is gemaakt in Polen, waar ik zelf ook geweest ben.
Veel Essence producten komen overigens uit Polen, omdat ze daar de mensen goedkoop aan het werken kunnen zetten :(


Het is echt een prachtig kleurtje!



Dit is een swatch op mijn hand, waar hij een beetje een roze kleur heeft.


Links: zonder iets op mijn lippen.
Rechts: met de lipstick.


Ik ben erg tevreden over deze lipstick.
Hij geeft een héél subtiel kleurtje en een mooie sparkle op je lippen.

Deze nieuwe Essence lipstick is verkrijgbaar bij Kruidvat en sommige Trekpleisters.
Hij kost €2,- 

x Nina




Geen opmerkingen:

Een reactie posten