woensdag 22 mei 2013

TAG: First Things


Hoi vandaag heb ik weer een tag voor jullie!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

                             Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt

 Blijven liggen.
Als de wekker gaat, druk ik hem uit en blijf ik nog 5 minuten ligggen.
 Herkenbaar? ;)

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school 

Even wat drinken en eten, en met mijn katten knuffelen :)

Eerste keus qua drinken

Cola!!

Eerste liedje dat in je opkomt


Mika feat Ariana Grande-Popular Song

Eerste grote aankoop

Nintendo DS :D

Eerste keer in het vliegtuig

Toen ik 2 was geloof ik, dus 2002

Het is een wat korte tag, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Tot vrijdag :)

x Nina




2 opmerkingen:

  1. heei, ik plaats dit artikel even hier omdat ik niet weet waar ik het anders moet zetten. Ik heb weer een nieuwe blog: http://randomlifeinadiary.blogspot.nl/ . Ik weet niet of je nog wel is op mijn blog keek omdat ik was gestopt maar okee ahah xx

    BeantwoordenVerwijderen