maandag 20 mei 2013

Een weekje... mijn nagels!


Vanaf nu komt er een nieuwe rubriek die waarschijnlijk elke maandag komt: Een weekje!
Elke keer houd ik een week lang iets bij met foto's, deze week mijn nagels :)



Ik had het pas later bedacht, daarom maakte ik op het allerlaatste moment pas een foto.
Daardoor ziet het er zo lelijk uit.

Ik heb hier een nagelsticker van de Action op.
En een lakje van NYC, 253 Mint Macaroon.


Voor K(r)oningsdag had ik extra feestelijke nagels, ik had hier namelijk
glimmende Nederlandse vlag stickers van de Kruidvat op.
En één nagel lakte ik in een oranje kleurtje.


Ik had zin om te experimenteren, dus maakte ik een blauw/groen tint panterprint.
En weer hetzelfde nagellakje van NYC.


Ik verveelde me heel erg, dus ging ik wat makkelijke nail art googlen.
Toen vond ik een hele schattige teddybeer, die ik gelijk na gemaakt heb.
Alleen.. doordat er zoveel nagellak op mijn nagel zat, begon de nagellak te schuiven!
Zie hier het resultaat van verschoven nagellak!

Als jullie van een bepaalde nail art nog een uitleg willen, mag je het in de reacties zetten!
Als je nog ideeën hebt voor een weekje, laat het me weten!
Tot woensdag!

x Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten