zaterdag 20 april 2013

Wibra Lipbalsems


Lipbalsems, ze zijn geweldig.
Ze redden je lippen in elke tijd van het jaar.
Deze zijn van de Wibra, maar wat vind ik daar nou van?




De Wibra verkoopt een aantal verschillende lipbalsems, waaronder deze van Sence.
Op deze staat Pearl Shine, wat heel duidelijk te zien is...



Want op je lippen geeft het deze verschrikkelijke kleur af!
Als ik wist dat mijn lippen van deze lipbalsem barbie roze zouden worden,
had ik hem niet gekocht.
Ik vind dit absoluut niet mooi, maar iedereen heeft zijn eigen mening.



De lipbalsems smeren fijn en zijn goed voor je lippen.
Maar de volgende keer koop ik de transparante, want ik vind barbie roze een verschrikkelijke kleur voor een lipbalsem!

De twee lipbalsems zijn per set verkrijgbaar voor €1,- bij de Wibra.

x Nina


3 opmerkingen:

  1. Ik ga hem ook kopen! Ik ben trouwens gestopt met mijn blog beautyanddfashion.blogspot.nl ! Ik heb een nieuwe blog gemaakt: http://thingsaboutmy.wordpress.com/

    Liefs, Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan bedoel ik de transperante hoor ahaha!

    BeantwoordenVerwijderen