woensdag 17 april 2013

Nivea Oogschaduw


Al een tijdje heeft heel beautyland het over de make-up producten van Nivea.
Ik hoorde dat ze producten bij de Zeeman en Action verkochten, dus ben ik gelijk naar de Zeeman gegaan.
Er hingen nagellakjes, mono oogschaduws en deze trio's.



Ik kon maar één kleur vinden, de groene versie.
Zelf weet ik niet of er ook nog meer soorten zijn, dat zou ik wel leuk vinden.


Ik heb kleur  479  Majestic Greens.


Swatch.


In dit doosje zitten drie kleuren:
-Een witte highlight kleur
-Een licht groene kleur
-Een donker groene kleur


Op de achterkant stond hoe je een look met deze kleuren kon maken.
Dat heb ik gedaan.


En dit is hem geworden!
Wil je weten hoe ik deze look maakte?
Lees dan verder..


Als eerste maakte ik met de donker groene kleur een soort lijntje op mijn oog, 
vlak bij mijn wimpers.


Daarna bracht ik de lichtgroene kleur op het bewegend ooglid aan.


Daarna heb ik de witte kleur in mijn binnenste ooghoek de witte kleur aan gebracht,
die ik ook op het wenkbrauw bot aan bracht.


De oogschaduw bevat redelijk goed pigment en je kan er verschillende looks mee maken.
Plus puntje: als je deze oogschaduw ergens mee naar toe neemt, heb je gelijk drie kleuren bij de hand!


De oogschaduw kost €1,99 en is te koop bij de Zeeman.

x Nina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten